2013. április 7., vasárnap

Díj!

Sziasztok! Úgy gondoltam, hogy ideje kitennem egy díjat is a blogra, mert eddig sosem válaszoltam a kérdésekre, de most kedvet kaptam.
A díjat V.xx-től kaptam! Nagyon szépen köszönöm neki!



A) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
B) Tedd ki a díj képét az oldaladra bármilyen formátumban, majd másold át a díj adójának oldaláról!
C) Válaszolj az eredeti kérdésekre (szám szerint öt darab)!
D) Küldd tovább maximum öt blogírónak (fanfictionök tulajdonosának, minden kreativitást mellőző blognak ne!)!

 1; Miért kezdtél írni?
2; Hogy alakítod ki a szereplők karakterét?
3; Mi a véleményed arról, hogy valaki néz, olvas, de semmi nyomot nem hagy maga után?
4; Melyik a kedvenc fanfictionöd, amit olvasol?
5; Mennyi időbe telik ötletelni, megalkotni egy-egy fejezetet?


 1; Miért kezdtél írni?
Miért? Rendben, akkor leírom. Személy szerint 2012-ben kezdtem el írni, az első blogom a Little Horan volt. Mivel sok 1D-s blogot láttam, úgy gondoltam, hogy én is belekezdek.. Aztán lett belőle egy Little Horan tragikus vacak blog, (amit éppen most írok újra). Rövidet; Azért kezdtem írni, mert trendi volt. Azóta sem bántam meg, hogy követtem a divatot.:D
2; Hogy alakítod ki a szereplők karakterét?
Ahogy alakul. Erre nem szoktam külön időt szánni. Egyszerűen csak; Ez jó lesz, ez rossz lesz, ennek lesz egy kis bunkós beütése, ennek meg nem. Ahogy jön.
3; Mi a véleményed arról, hogy valaki néz, olvas, de semmi nyomot nem hagy maga után?
Konkrétan, engem kicsit zavar, hogyha egy olvasó nem ír legalább annyit, hogy' Jó lett.' Persze vannak olyan beállítottságú emberek, akik egyszerűen csak elfelejtik. De mivel ez nem kötelező, így nem muszáj visszajelzést adniuk, bármennyire is örülnék neki. 
4; Melyik a kedvenc fanfictionöd, amit olvasol?
Stole my heart Egyszerűen imádom! Annyira fantasztikus minden egyes törije a csajnak, hogy élvezet már megnyitni is a blogot. Kedvencem, mert Liamről ír, és nekem Liam a favorite a bandából.:)
Persze több blogot is olvasok, de ez kiemelkedik a többi közül. 
5; Mennyi időbe telik ötletelni, megalkotni egy-egy fejezetet?
Hm, egy-két óra, ha van ihlet, ha meg nincs akkor két részletben írom meg a részt, egyiket egyik nap, másikat másik nap.:)

Akiknek küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése