2013. január 29., kedd

Prológus ~

HAROLD

Felbecsülhetetlen egy érzés volt, újra a saját bőrömben ébredni. Leírhatatlan érzések kavarogtak bensőmben, hihetetlen kérdésekkel ötvözve. 
Hogy történhetett ez? Miért pont velünk? Mit tettünk a világ ellen, hogy ezt kaptuk cserébe? 

Minden rendben volt, addig az elátkozott napig, amig meg nem vettem azt a bizonyos tárgyat, amit csak egy újabb tucat darabnak gondoltam. Pedig korántsem volt az!
Különleges, szinte mágikusnak mondható  erővel rendelkezett, ami felborította, mind az én, s mind a barátaim életét.
Az igazat megvallva, sosem hittem a mesékben, sosem hittem a természet feletti lényekben, s tündérekben, a vámpírokban, vérfarkasokban, s a tündérmesékben sem. Sosem jön el a herceg fehér lovon. Nem fog Edward Cullen előugrani egy bokorból, s megmenteni az életedet. 
Kopp, kopp! Ez a való élet! 
A való élet nehéz, borzasztóan nehéz. Talán, egy versenyhez tudnám hasonlítani, amit az idővel futunk. Avagy, ha jobban belegondolok, inkább egy rossz minőségű, kopott papucshoz. 

Sokáig nem hittem a természet feletti erőkben, s makacsul állítottam:
" Ez csak badarság! "
Azonban, ha visszaemlékszem, az előző hetekre, kétségem sem fér a létezésükhöz.



8 megjegyzés:

  1. Hello!Várhatom, hogy kirakd a rendelt fejlécet?Ha nem lécci jelezd hogy tudjam..

    VálaszTörlés
  2. Áhh de nagyon jóó...<333 Nagyon tetszik és-és ez nem egy olyan átlagos blog lesz hogy: "jhajj,niall áthívott magához aludni" - stb...xD Hanem ez egy olyan blog , ami komoly történetről fog szerintem majd szólni.:Ö
    Én szerintem már most jó ahogy van.:)<3

    VálaszTörlés
  3. Már most imádom *-* Gyorsan rakd fel az első részt *-* ♥

    VálaszTörlés
  4. Hát ez nagyon izgii.. ;D már nagyon várom az első fejit..:D

    VálaszTörlés
  5. Izgalmas! Várom a következőt! ;) xx

    VálaszTörlés
  6. úristen.*qqqqqqqqqqqq* azonnal hozzad az első fejezetet már most a kedvencem.*qqqqq* ♥♥

    VálaszTörlés
  7. Nem hittem, hogy CSAK EGY PROLÓGUS már meg tudja fogni a figyelmemet! De most már elhiszem :DD Érdekel az 1.része :DD

    VálaszTörlés
  8. uristeeeen Lizim :3 annyira de annyira ahw:3 gyorsan elso fejit:') Payne lanyod.xx <3

    VálaszTörlés